«Μπάτσοι κρυφτείτε, έρχεται η γρίπη των χοίρων»

-by Deadrabbit

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

Πώς περνάει ο καιρός...

Το έβαλα και στο φέιζμπουκ αλλά δεν είδα ανταπόκριση.
Πάρτε το λοιπόν κι εδώ και ΔΕΙΤΕ ΤΟ
ΟΛΟ
http://www.youtube.com/watch?v=lTU5Z_eGUH0
..κι ο καθένας (από εμάς) να αναλάβει τις ευθύνες του (βλ. κάλπη)

19 σχόλια:

  1. Αυτό το βίντεο το παίζει σαν ηχητικό η Ελληνοφρένεια τουλάχιστον εδώ και τρία χρόνια.

    Περίεργο που δεν είδες ανταπόκριση από τους βαθιά συνειδητοποιημένους χρήστες του facebook...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σωστά
    μεταξύ των rip για τον jackson, των διθυραμβων για τον σισέ και των κουίζ για το ποιο ειναι το πιο ηλιθιο κομματι του σωματος σου συγχαρητηρια ο αγκωνας σου!!
    πού να βρεθει όρεξη και συγκέντρωση για δυο λεπτα.

    ελληνοφρενεια ηξεραα οτι τα χωνει σε λαος και δε μασαει που ο καρα δε γουσταρει να τον λενε ακροδεξιο κλπ. Για το κλιπ εννοεις το παίζει στο ράδιο?στην τιβι πάντως δε το εχω δει χωρίς να παρακολουθώ κ τακτικά..(στο ράδιο πότε είναι?)
    πάντως μου κάνει εντύπωση αυτή η όαση θάρρους και σάτιρας μέσα στο περιβάλλον που βρίσκεται
    όπως και νά'χει τους πάω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επίσης είμαι πραγματικά περίεργος για το πώς το αντιμετωπίζει τώρα που δεν λέει οτι δε θέλει ταμπέλες άκρων αλλά όλοι ξέρουν οτι όλη ακροδεξιά έχει συσπειρωθεί γύρω του. Εννοώ, τι διάολο σοφιστία θα έχει σκαρφιστεί για να κάνει το άσπρο μαύρο και τα πάνω κάτω..μήπως έχει ακούσει κανείς τίποτα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο ραδιόφωνο είναι δευτέρα-παρασκευή στις 13.00. Εκεί το παίζουν κλιπ αυτό όπως και πολλά άλλα που δεν θα δεις απαραίτητα στην τηλεόραση.

    Ο Καρατζαφέρης δηλώνει ότι οι άνθρωποι αλλάζουν και σε συνέντευξη στον Χατζηνικολάου είπε ότι δεν τον εκφράζουν αυτά που έλεγε τότε (ο Χατζηνικολάου του έφερε ακριβώς αυτό που είχε πει τότε σαν παράδειγμα ότι κινείται στα άκρα)

    Ο Καρατζαφέρης δεν αναλώνεται σε σοφιστείες γιατί έχει οδηγήσει τα πράγματα εκεί που τον βολεύουν. Έγινε ρυθμιστής του παιχνιδιού μπροστά στην αναξιοπιστία της αριστεράς. Κανονικά δεν πρέπει να φοβίζει κανέναν ο Καρατζαφέρης.

    Οι εξ αριστερών του (πλην της θεωρητικής νιρβάνας του ΚΚΕ) είναι πολύ πιο ύπουλοι. Εδώ ο αντίπαλος είναι φανερός. Και αν ποτέ έβγαινε πρώτο ή δεύτερο κόμμα θα ήξερα ότι ανήκω σε μια χώρα ηλίθιων και θα έριχνα μαύρη πέτρα. Ενώ αν ανήκεις σε μια χώρα διπρόσωπων (αριστερών στα λόγια - δεξιών στις τσέπες) δεν έχεις λύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν είμαι εμπαθής, κυνικός, απαισιόδοξος επειδή μου αρέσει. Είμαι γιατί δεν βλέπω φως στο τούνελ και δεν αρκούμαι (αν και δυστυχώς ακόμα συμμετέχω) στις μεταμοντέρνες χαρές της καθημερινότητας των μεσο-μικροαστών. Διάβασε το σημερινό άρθρο του Πάσχου Μανδραβέλη.

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_17_27/06/2009_320056

    Για τους δήθεν αριστερούς είναι άλλη μια ευκαιρία των μεγαλοεργολάβων να φάνε με χρυσά κουτάλια. Δήθεν αριστερός σημαίνει να λες την μίση αλήθεια, την αλήθεια που σε βολεύει. Οι μεγαλοεργολάβοι θα φάνε γιατί υπάρχουν ένα σωρό νεοέλληνες που καίγονται να νομιμοποιήσουν τις παρανομίες τους. Αυθαίρετοι δεν ειναι ο Πουλικάκος και ο Βαλαβανίδης του 1989. Αυθαίρετοι είμαστε όλοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "οι άνθρωποι αλλάζουν" αν δεν είναι αυτό σοφιστεία τότε δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να είναι.Είναι προφανές οτι αυτά που λέει στο βίντεο έχουν ήδη γίνει.οι εξτρεμιστικοί πόλοι που αναφέρονται έχουν ψιλοαναστείλει την επώνυμη δράση τους κ κάνουν την πάπια επειδή ακριβώς για πρώτη φορά στη μεταπολίτευση έχουν μπει κάτω απ'τη φτερούγα ενός σχηματισμού που μπορεί να τους φέρει στην εξουσία.και όταν έρθουν θα τους ξαναδούμε σε όλο τους το μεγαλείο..και θα γελάμε..κάτι γέλια που θα ρίξουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ακριβώς την ίδια ώρα δεν έχει ξαναγίνει :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλε Lost in Birmingham, είναι προφανές από τα γενικά σχόλιά σου στο μπλόγκ ότι έχεις κάποια φοβία με τον χώρο της Αριστεράς. Δεν ξέρω που οφείλεται απλά είναι κάτι που έχω διαπιστώσει με τον καιρό.
    Όσο για τον Καρατζαφέρη και τη μαυρίλα που φέρνει μαζί του, πραγματικά δεν μπορώ να ασχοληθώ. Όποιος εν έτη 2009 πιστεύει ή θεωρεί τις απόψεις αυτές ελπίδα για το κόσμο μας, απλά δεν με απασχολεί. Είναι το λιγότερο ένα ζώον με πόδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. lost > βασανίζομαι επί μέρες αλλά τώρα μόλις κατάλαβα το τελευταίο σου comment :S

    dEaD > αυτή ακριβώς τη στάση (που προτείνεις) είχε ο κόσμος απέναντι στον χίτλερ. όταν συναντούμε τα παπαγαλάκια του telecity (κάτι που συμβαίνει πλέον συχνότατα) νομίζω η καλύτερη στάση πρέπει να εμπεριέχει σαφέστατη αντιπαράθεση που μπορεί να ξεκινάει από το εξαντλητικό δούλεμα ("τι είπες, φίλε, οτι είπε ο πλάτων για τους εξωγήινους;") έως τη βίαιη αντιπαράθεση (περιφρονητικό ρέψιμο και "τι παπάρες ακούμε πάλι") διότι πρόκειται όντως για ζώα αλλά μας καβαλάνε ακριβώς επείδη τους αφήνουμε δεν ασχολούμαστε κ το παίζουμε υπεράνω

    Lost και dEaD > παιδιά, το θέμα είναι απλό: πιστεύουμε οτι η υπεραξία της εργασίας πρέπει να επιστρέφει σ'αυτόν που την παράγει, ή όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν δεξιοί και αριστεροί. Υπάρχουν λαμόγια και μη λαμόγια, εθνικιστές, το ΚΚΕ και κάτι ακροαριστερές ομάδες. Εύχομαι στα μη λαμόγια καλή τύχη όπου και αν βρίσκονται. Οι εθνικιστές δεν υπάρχουν, οι ακροαριστεροί βρίσκονται σε θεωρητική πλάνη από τον 19ο αιώνα, και το ΚΚΕ επέστρεψε επίσημα στις σταλινικές αρχές στο τελευταίο συνέδριο.

    Επομένως έχει κάποιες σωστές απόψεις αλλά το περυτίλιγμα έχει Γκουλάγκ στην Σιβηρία. Επίσης θέλει να ανατρέψει την αστική δημοκρατία αλλά ζητάει μιντιακό χρόνο στα αστικά μέσα μαζικής εξημέρωσης.

    Πάντως μπορείς και να με αποκαλέσεις δεξιό αν θες, οι δεξιοί με αποκαλούν αριστερό έτσι και αλλιώς.
    “[So it is, (if you think so)]” Λουίτζι Πιραντέλλο

    Το ερώτημα περί υπεραξίας της εργασίας είναι πολύ ενδιαφέρον αλλά θα γούσταρα να έβλεπα μια ανάπτυξη του προτού εκφέρω μια γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ίσως, καλό θα ήταν, να είμαστε όλοι μας λιγάκι λιγότερο απόλυτοι στις απόψεις που υποστηρίζουμε και στις ιδεολογίες που πρεσβεύουμε...

    καλώς ή κακώς ο εθνικισμός είναι μια υπαρκτή μορφή έκφρασης και προσωπικά για εμένα μια έμπρακτη μορφή έκφρασης τελείως αποδεκτή και λογική...δεν υποστηρίζω άκριτα ρατσιστικές ιδεολογίες, εξάλλου ο ρατσισμός δεν αποτελεί συνώνυμο του εθνικισμού, αλλά αρνούμαι να αποκηρύξω, καθώς και να κατακρίνω αβάσιμα όλα τα σημεία που αντιπροσωπεύει...

    όσο γι' αυτά περί του δεν υπάρχουν εθνικιστές το αφήνω ασχολίαστο γιατί δε θέλω να παρεκτραπώ ούτε εμπράκτως, ούτε φραστικώς...
    ας είμαστε λίγο πιο συγκρατημένοι, τα blogs δεν είναι ιδιοκτησία του κανενός που πίσω από την ανωνυμία και τα ψευδώνυμα μπορεί ο καθένας μας να μειώνει και να υποβαθμίζει την αντίπερα πρεσβεύουσα όχθη, όταν αυτή δεν υπακούει και δε συμβαδίζει με τα δικά του πιστεύω...
    σεβαστές όλες οι απόψεις αρκεί να είναι τεκμηριωμένες και να στηρίζονται σε πειστικά επιχειρήματα και όχι στη γενικόλογη έκφραση του "αυτό δεν υπάρχει"...

    επίσης με ενοχλεί αυτή η νοοτροπία του μηδενισμού και του αρνητισμού που συναντάμε και έχει γίνει βίωμα του σύγρονου τρόπου ζωής του νεοέλληνα, προς θεού, δεν είναι τα πάντα "μαύρα" στη χώρα μας, δε λέω, υπάρχει αρκετό "μπάχαλο" και περίσσια "λαμογιά", αλλά θα πρέπει όλοι μας να αντιδράσουμε έναντια στο κατεστημένο (και για να ικανοποιήσω τον φίλο DeadRabbit, μέσω έμπρακτης αριστερής δράσης και ριζοσπαστικής ιδεολογίας) και ν' αγωνιστούμε προκειμένου να βελτιώσουμε την κατάσταση...

    εκείνοι που δεν γουστάρουν την Ελλάδα δεν τους κρατάει κανένας με το ζόρι, ας την αφήσουνε σε εμάς τους υπόλοιπους που και την αγαπάμε και την πονάμε..."δε σας θέλουμε, να φύγετε, να πάτε αλλού..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λεξικό Πύλη: www.greek-language.gr

    εθνικιστής ο [eθnikistís] Ο7 θηλ. εθνικίστρια [eθnikístria] Ο27 : 1.αυτός που είναι τόσο απόλυτα αφοσιωμένος στα δικά του εθνικά ιδεώδη και αγωνίζεται με τόσο πάθος και φανατισμό για την επικράτησή τους, ώστε να εκδηλώνει μια συμπεριφορά περιφρόνησης και εχθρότητας προς άλλα έθνη

    Υιοθετείς αυτό τον ορισμό και τον ασπάζεσαι για τον εαυτό σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για να μην είμαι άδικος συμπληρώνει αμέσως από κάτω το ίδιο λεξικό με δεύτερο ορισμό:

    "Αυτός που αγωνίζεται για τα δικά του εθνικά ιδεώδη με πάθος, αλλά χωρίς να παύει να αναγνωρίζει και να σέβεται τα δίκαια άλλων εθνών·"

    Σε καλύπτει καλύτερα αυτός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. το τι με "καλύπτει" και το τι "δε με καλύπτει" αφορά μονο εμένα, εγώ δε βάζω ταμπέλες στους ανθρώπους, ούτε θέτω όρια προσωπικής αντιπαράθεσης, ούτε επίσης θα κάτσω να αναλύσω στον καθένα σε αυτό το μλποκ τι αντιπροσωπεύω και ποια είναι τα πιστεύω μου, έχω μάθει να σέβομαι τα άτομα σαν φυσική υπόσταση και όχι βάσει της ιδεολογίας που πρεσβεύουν και όπως επίσης έχω μάθει να σέβομαι τις απόψεις και τις ιδέες των υπολοίπων ακόμη και όταν αυτές δε συμβαδίζουν απόλυτα με τις δικές μου...απλά επισήμανα ότι ο καθολικισμός, ο ολοκληρωτισμός, η γενίκευση και το απόλυτο στην έκφραση των αποψεων μας δεν θα πρέπει να αποτελέσει τον κανόνα σε αυτό το μπλοκ, σεβαστές όλες οι απόψεις, ακόμη και οι αντιφρονούσες αρκεί να είναι πειστικά τεκμηριωμένες και όχι γενικόλογες του τύπου "δεν υπάρχει"...

    ΥΓ1. μπορώ να δώσω χιλιάδες ορισμούς για εκατομμύρια όρους, άρα δεν θα αποδεχτώ κανέναν από αυτούς που υπάρχουν σε οποιδήποτε λεξικό, μαθήματα και υποδείξεις δε μπορώ να δεχτώ από κανέναν, μ' αρέσει ο διάλογος μόνο στις περιπτώσεις που ο άλλος δεν είναι απόλυτος και δε θέλει να επιβάλλει με κάθε θεμιτό ή αθέμιτο τρόπο τις απόψεις του...και μήπως αυτός ο εκάστοτε που δίνει τους διάφορους ορισμούς έχει το αλάθητο και δε μπορούμε να τον αμφισβητήσουμε ?

    ΥΓ2."ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ" στην Ελλάδα με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο υπάρχει, βιώνεται και γίνεται αντιληπτός στους εγχώριους κατοίκους αυτής της χώρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο κάθε όρος ή λέξη υπόκειται σε ετυμολογική ανάλυση. Και δυστυχώς (χωρίς να είμαι εγώ υπεύθυνος) όσοι υπάγονται στον πρώτο ορισμό του λεξικού πληρούν τα κριτήρια του εθνικιστή αλλά δεν πληρούν τα κριτήρια του ανθρώπου. Για αυτό αντικειμενικά παρέθεσα και τον δεύτερο ορισμό που είναι πολύ πιο πράος αν και δεν βλέπω πως στην πράξη ένας έλληνας εθνικιστής μπορεί να παλέψει για τα δίκαια π.χ του τουρκικού έθνους. Βλέπεις όλα τα έθνη του κόσμου έχουν τα δίκια τους αλλά ο εθνικισμός τα κάνει να κοιτάνε την θλιβερή πάρτη τους. Π.χ, έπρεπε να περάσουν σχεδόν 90 χρόνια από την Μικρασιατική καταστροφή για να καταλάβουμε ότι και ο ανεδαφικός εθνικισμός μας στα 1919 καλλιέργησε ότι έγινε μετά.

    Πάντως, αν είναι να δίνουμε δικά μας νοήματα στις λέξεις, τότε εγώ είμαι ο εραστής της Μόνικα Μπελούτσι και δεν σηκώνω και πολλές ενστάσεις.

    Και η γρίπη των χοίρων υπάρχει επίσης αλλά δεν το κάνω θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ...αν θελήσω ποτέ να παρακολουθήσω μαθήματα ιστορίας μπορεί να φωνάξω κάποιον που μπορεί να με διαφωτίσει κ να γνωρίζει περισσότερα από εμένα, πάντως αυτός δε είσαι σίγουρα εσύ...

    κακώς ασχολήθηκα εξαρχής...από εδώ και στο εξής θα ανταλλάσω απόψεις μόνο με άτομα άμεσης εμπειρίας που βιώνουν την εγχώρια πραγματικότητα και δεν έχουν μονάχα την εκτός συνόρων φιλοσοφική κατακριτέα άποψη, για αυτούς τους τελευταίους εγώ προσωπικά αδιαφορώ, εξάλλου τα πάντα στη ζωή είναι θέμα επιλογών κ προτεραιοτήτων που ο καθένας μας θέτει, δεν θεωρώ τον εαυτό μου λοιπόν τον πλέον κατάλληλο για να κατακρίνει ή να επιδοκιμάσει αυτές τις επιλογές του καθενός, ούτε επίσης για να σχολιάσει φαινόμενα που συμβαίνουν εκτός συνόρων και δε διαθέτω προσωπική εμπειρία ή βίωμα...

    ΥΓ1. δεν υπάρχουν 2 μόνο ορισμοί για κάθε όρο ή λέξη αλλά εκατομμύρια, απλά κάποιοι επιλέγουν κ απομονώνουν αυτούς που τους συμφέρουν αγνοώντας ή αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους

    ΥΓ2. κ η έμφυτη μ...κία, καθώς κ ο "κομπλεξισμός" υπάρχουν και είναι εμφανέστατα στοιχεία για κάποιους αλλά ούτε εγώ το κάνω θέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "θα ανταλλάσω απόψεις μόνο με άτομα άμεσης εμπειρίας που βιώνουν την εγχώρια πραγματικότητα και δεν έχουν μονάχα την εκτός συνόρων φιλοσοφική κατακριτέα άποψη"

    Οι Έλληνες εκτός συνόρων κάθε άλλο παρά κατακριτέά άποψη έχουν για το τι γίνεται στην Ελλάδα. Τα Greek Parties ανθούν σε κάθε ξένο πανεπιστήμιο γεμάτα ξένοιαστους υπερήφανους φοιτητές.

    "δεν υπάρχουν 2 μόνο ορισμοί για κάθε όρο ή λέξη αλλά εκατομμύρια, απλά κάποιοι επιλέγουν κ απομονώνουν αυτούς που τους συμφέρουν αγνοώντας ή αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους"

    Μάλλον εσύ θέλεις να εφεύρεις έναν ορισμό γιατί δεν σε βολεύουν οι κοινά αποδεκτοί. Εγώ πάντως θέλω να ακούσω τον δικό σου ορισμό και που ξέρεις, μπορεί να συμφωνήσουμε και άλλοι μαζί σου. Αλλά αν θες να συζητάς με χαοτικά ενδεχόμενα και ερμηνείες τότε όντως αδυνατώ να συνεισφέρω.

    Εκτός από αριστερό και δεξιό με έχουν αποκαλέσει και κομπλεξικό. Δεν έχω καταλήξει όμως ποιο είνα το καλύτερο κοπλιμέντο. Ο καιρός θα δείξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. epitelus ftanun oi analyseis as ebisteftume ta enstikta mas .anti na tsakonomaste metaksy mas proteinw na ksespasume ston proto karatzaferiko pu tha vroume mprosta mas..kata protimisi me kapoion agenh tropo.dioti kales oi (abelo?)filosofies alla stin pragmatiki zoi den pame pouthena me tis megalopsyxies k ta "ego tus sevomai olus",. k ta zwa ta sevomaste alla ta trwme
    avga, re!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το είχα ξεχάσει αλλά το αρχείο μου με έβγαλε ασπροπρόσωπο. Αφιερωμένο στον Johnny για αυτό το εξόχως διασκεδαστικό σποτ.

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_05/06/2009_317396

    ΑπάντησηΔιαγραφή